Hälsning från soffan 😊

(null)

Ja jag är inte "sjuk", sovsjuk möjligen eftersom jag inte kommer ur sängen före 10 någon morgon. När jag tvingar mig själv att göra detta så känns det verkligen som att man krigar mot sin egen kropp. 

Well nu sitter jag här med två eller fyra saker på schemat idag. Ja redan här är det kört eftersom oftast enbart två saker kör till det.. men men, samtalstid och däckbyte är de två saker som kommer först. Sedan ev besök till kompis där vi sedan ska gå till badhusets jacuzzi. 

I’ll be back. 

Önskar dig en härlig tisdag, vad står på ditt schema? 

<3
Allmänt | |
#1 - - Ibod11:

Söt kopp. Den får mig att tänka på det söta får du skickade till mig för flera år sedan. Jag tänker alltid på dig när jag tittar på det :)
Jag vet hur det är att kämpa för att få några saker gjorda. Vissa dagar går det mycket bättre och ibland får man verkligen kämpa med sig själv. Var inte för hård eller krävande utan ha lite överseende med dig själv <3
Jag har gjort tre saker i dag ;) Två promenader och ett verkstadsbesök. Inte illa alls :)
Kram

#2 - - Znogge:

I går blev det en gräslig dag i gruvan men i dag har det tack och lov varit lugnare. Hoppas du hann med vad du skulle!

Upp