FÖRLÖSANDE STORM

Ikväll har det tjutit vid knutarna och när jag skulle ut och slänga sopor åkte jackluvan av i stormen och regnet så jag snabbt blev blöt. 


Jag behöver lite mer av den där stormen som jag kände berörde mitt inre. Jävlaranammakänsla. Kraftkänsla. En urkraft som ovädret pockade på för att få den aktiv.

Gillar det lite otämjt just nu, lite vajjigt medans jag hittar rätt. 

Har du haft samma storm nu? 

Allmänt | |
#1 - - Ibod11:

Jag var inte ute så mycket efter morgonpromenaden så jag vet ärligt talat inte hur mycket det blåste. Min syster tog hand om de andra hundrastningarna ;) Men solen sken hela förmiddagen och först lite senare mulnade det och regnet började piska mot rutorna. Förmodligen blåste det ganska rejält då. Tänk så bra jag har det i bland som bara kan sitta här och ignorera det dåliga vädret utomhus :)
Hoppas stormen hjälpte dig :D

Svar: Ja det är härligt att kunna vara inne i oväder men ibland även härligt att få gå ut och känna saker och ting rasa av. Kram
Krassligt

Upp