En arme av myror i näsan

Så känns det. Och att snyta ut dom går bara inte. Huvudet känns ömt och jag är extra trött. Förkylningen är här och just nu sitter jag med en kopp kaffe i min soffa medans det regnar ute. 

Jag har altandörren öppen så jag hör det ordentligt, regnet. Hur härligt kan det inte vara? Jag har blivit oroande förtjust i oväder på sistone. Ja kanske inte oroande men jag känner ju att det står för något. 

Det känns befriande varje gång det kommer en lite kraftig vind eller nederbörd. Jag vill liksom helst bara gå ut näck och få nya krafter under detta. Fast det kommer inte att hända, oroa er inte 😁 

Fast tanken är sjukt lockande. 

Men nu råkar jag ju bo så att det skulle bli som ett scenframträdande om jag gjorde slag i saken och det hör verkligen inte till min känsla och längtan. 

❤️
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Hoppas du snart är på benen igen. Ljudet av regn tycker jag är väldigt avkopplande.

Kram

#2 - - Ibod11:

Krya på dig men försök inte göra det genom att gå ut näck i regnet ;) Jag är lite osäker på om den metoden är så bra.
Kram

Upp