Nattligt fuktigt möte

Nattens regn på dessa vackra blommor. Så tungt men samtidigt lätt. Så vackert. Jag kunde knappt slita mig och gå in. 


Har sett dom förut och säkert också frågat vad de heter och glömt. 

Vad heter de? 

🌺

Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Har ingen aning men vackra är de!

Ha en bra start på veckan :D

Svar: Tack snälla du, önskar dig detsamma :) Fast får ändra det till trevlig helg :)
Krassligt

#2 - - Ibod11:

Åh så kul att kunna svara på din fråga :D Jag kan inte jättemycket om växter men jag vet att det här är en Rudbeckia. De finns i olika färger. Googla på namnet så hittar du fler :D

Svar: Åh tack! Nu när jag har googlat så förstår jag att jag i många år undrat över denna blomma. Den är så vacker tycker jag. Kram
Krassligt

#3 - - åsa i åsele:

Vackra blommor. Tror de finns i en mängd färger.
Har ju typ tappat bort Dig sedan Du försvann från Din tidigare blogg.
kram

Svar: Ja nu vet jag att de heter Rudbeckia, så himla fina :)
Krassligt

Upp