Älska mig själv

Skriv inläggstext 

Okej nu är det en sådan dag jag har gått upp, druckit kaffe med mjölk, ätit kakor, gått ut med hunden, gett henne mat och nu gått och lagt mig igen. Inte en bra dag. 


Gårdagen däremot var mysig med föräldrar, barn med flickvän och systerson här på fika. 

Idag är jag dock däckad. 

Inte bara för gårdagen, det är en del annat kaos runt mig som sliter och idag känns det extra mycket. 

Jag har köpt nya blommor till mig själv och försöker känna att jag är värd att älskas. 

Jag är värd att älskas. 

Så, sov så gott ☺️

Allmänt | |
#1 - - Nilla:

Det är klart att du är värd att älskas 😍

Svar: Tack Nilla ❤️
Krassligt

#2 - - Ibod11:

Självklart är du värd att älskas, både av dig själv och andra <3

Svar: Tack. Jag vet ju det men ibland blir man itutad annat och blir osäker. Kram
Krassligt

Upp