Min härliga helg

(null)
På lördagen gick jag och min äldsta son David på St:jacobs vokalensembles jubileumskonsert i St:jacobs kyrka. 10 år firar dom. Sonens flickvän sjunger i kören vilket gör det ännu finare och roligare. De är så bra och helt underbara att lyssna på. 
(null)
Kyrkan ligger i Kungsträdgården där man kan åka skridskor med musik på den spolade banan. Det såg så mysigt och romantiskt ut. 
(null)
Dagen efter åkte jag på eftermiddagen in till min syster och systerson som bor i gamla stam. Vi lade puzzel, lekte och gick ut med hunden i stan vilket systersonen älskar att göra och det är sååå bra för honom att vara med min hund. Hon gör stor nytta för denna älskade lilla pojke. Sedan fick vi sååå god middag innan vi åkte hem. 

Vovvan fick åka både buss och tunnelbana. Buss ör hon van med sedan tidigare men t-banan var väldigt nervig på vägen dit. Hon var desto lugnare på vägen hem sen. 

En aktiv helg för att vara mig. Men sååå härlig.

❤️
Allmänt | härlig helg, körsång, st:jacobs vokalensemble, åka tbana med hund | |
#1 - - Ibod11:

Härligt att du fick en så fin helg med nära familj :D

Upp