Luciakonsert = en timmas healing

(null)

Jag tycker verkligen så. Healing och meditation samtidigt. Ett måste är levande ljus. Just för känslans skull och för mig är ljusets fladdrande låga starkt förförande för mina allra öppnaste sidor. 

(null)

Att kyrkan är vacker försämrar inte saken. Att den dessutom ligger i Gamla Stan i Stockholm ger ytterligare pluspoäng. Det är så vackert där och speciellt innan jul. 

Konserten såg jag den 12 dec och idag den 13 dec hade jag Luciafika med min lilla mamma. 

Hoppas Du hade en fin Lucia? 

Allmänt | #healing #meditation #körsång #lucia #storkyrkan #gamlastan | |
#1 - - Ibod11:

Det kan verkligen ge en alldeles speciell känsla och ett välbefinnande som stannar kvar. Jag blir också så påverkad av fina framföranden och kanske mest nu till jul :) Härligt att det blev så lyckat :D
Kram

Upp